Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av eensaam - 12 oktober 2014 15:48


Igår tog man sig en sväng på stan med kusinen och hans polare. Jag är ju av den typen att jag egentligen inte gillar gå på stan/krogen. Men vi åkte in till stan tog en fika o allmänt bara pratade om allt. Där märkte jag också skillnaden på hurdann jag är som person gentemot tex min kusin o hans polare, medan de är väldigt sociala och trevliga och inte direkt blyga.Vilket jag däremot alltid varit. 


Vi kom in satte oss ner vid ett bord och direkt började de le åt tjejer och småflirta lite. Det var kul att se faktist, tjejerna var inte heller otrevliga utan de blev så att de kom och satte sig vid vårat bord, och vi snackade om allt mellan himmel o jord. 


Hade jag vart ensam och inte med grabbarna vet jag att jag aldrig hade varit lika rakt på som de var, så det var kul att se att det inte skadar att bara börja "prata" med främlingar för det kan leda till nya bekantskaper och erfarenheter om man inte dömer en person på förhand och vice versa.


take care



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards